donderdag 29 maart 2012

Granny Square tas

Al enige tijd ben ik ook bezig met de Granny Square tas, naar idee van " haken en meer ", http://hakenenmeer.blogspot.com/2011/06/patroon-beschrijving-voor-de-granny.html 

Hij zit inmiddels in- en aan elkaar. Heb ook de onderkant gemaakt, iets afwijkend van het origineel.



Verder moet ik nu de bovenrand nog verder "verzinnen", maar met de uitbreiding van mijn boeken moet dat wel lukken. Alhoewel ik denk dat ik langer bezig ben met uitzoeken dat dat ik daadwerkelijk bezig ben om het eraan te maken.

En uiteraard nog de binnenkant en de hengsels van de tas. Dat doe ik tegelijk met het uitzoeken voor de binnenkant van de paarse tas. Ben er nog niet helemaal overuit wat ik daarmee doe.

Maar het eindresultaat hou je van mij tegoed.

Groetjes Anita

1 opmerking:

  1. Hoi Anita, mooie tas wordt het, ook de kleuren. En het rokje hieronder vind ik prachtig. Succes met je blog. Groetjes Hannie

    BeantwoordenVerwijderen