donderdag 29 maart 2012

Start van de bibliotheek

Na ik het boek van "100 bloemen om te haken en te breien" en de nodige losse patronen had gekocht enige tijd geleden en mijn haakvorderingen vond ik het tijd voor de vervolgcursussen en heb ik 3 nieuwe boeken besteld voor momenteel mijn grootste verslaving: haken. En gisteren heb ik ze binnen gekregen! Ben er helemaal blij mee.


Ben er druk in aan het bladen geweest en ik kan mijn creatieve drang bijna niet bedwingen en wil het liefst direct aan de slag. Maar wat ga ik als eerste maken, er staat zo veel leuks en moois in. En ook voldoende om de komende vervolgcursussen te vullen. Want ik heb al gezien dat ik eigenlijk nog maar net begonnen ben.

Het boek "Crochet borders" heb ik o.a. besteld om inspiratie op te doen voor de finishing touch van het kraamkado, dus dit eerst maar even afmaken.




En om weer aan een nieuw project te beginnen heb ik genoeg ideeen opgedaan bij mede-bloggsters

http://pontinhosmeus.blogspot.com/2012/03/manta-bebe-ondas-azuis-blue-waves-baby.html
en
http://attic24.typepad.com/weblog/2008/08/the-ripple-ta-dah.html

Dus aanstaand weekend op pad naar mooie bollen! Alvast allemaal een fijn (haak)weekend.

Groetjes Anita


Geen opmerkingen:

Een reactie posten